Aad Ouborg - Anders ondernemen, juist nu

Met 15 slimme concepten


Ik heb respect voor de slimme concepten van Aad Ouborg, die dwars tegen ondernemings­principes ingaan.'- John de Mol In Anders ondernemen onthult succesvol ondernemer Aad Ouborg zijn unieke mix van event- en relatiemarketing. En hoe je ervoor kunt zorgen dat je het altijd nét even iets anders aanpakt dan de concurrentie. In dit boek geeft Ouborg aan waarom 'sociale omgang' zo belangrijk is en waarom succes pas succes is wanneer je het met anderen deelt. En niet te vergeten: hoe hij erin slaagt, iedere keer weer, de multinationals het vuur aan de schenen te leggen in de markten waarin hij actief is. 'Het gaat in essentie om vijf pijlers: sales, marketing, productinnovatie, creativiteit en onderscheidend vermogen. Als je die vijf elementen niet op orde hebt, kun je een succesvolle carrière als ondernemer in deze tijd wel vergeten.' - Aad Ouborg


Het boek anders ondernemen, juist nu van Aad Ouborg is op dit moment op voorraad in ons magazijn. De prijs is € 19,95 incl. bezorging thuis of op het werk.


Share to Facebook Share to Twitter linkedin Share to Hyves E-Mail
Aad Ouborg boeken - Anders ondernemen, juist nu
ISBN 9789461561572
PAGINA’S 224
VERSCHENEN 16-05-2014
DRUK 1e druk
UITVOERING Zachte kaft
Ook verkrijgbaar: e-book.
TAAL Nederlands
UITGEVER Bertram + de Leeuw Uitgevers BV

Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
Meer informatie
19,95
Bestel

Andere boeken van Aad Ouborg

  • Aad Ouborg - Anders ondernemen, juist nu
    Aad Ouborg - Anders ondernemen, juist nu

    Ik heb respect voor de slimme concepten van Aad Ouborg, die dwars tegen ondernemings­ principes ingaan. John de Mol In Anders ondernemen onthult rasondernemer Aad Ouborg zijn unieke mix van event- en relatiemarketing. En hoe je ervoor kunt zorgen dat je het altijd nét…

    Lees meer...
      9,95
  • Aad Ouborg - Internationaal ondernemen
    Aad Ouborg - Internationaal ondernemen

    In Internationaal ondernemen spoort Aad Ouborg middelgrote en kleine ondernemers aan de blik over de grens te richten. Hij vertelt over zijn pioniersjaren, over kansen in het buitenland, over respect voor andere culturen, over marketing en sales en over de belangrijkste aspecten…

    Lees meer...
      8,50