Aad Ouborg - Internationaal ondernemen
Met lef de wereld rond
In Internationaal ondernemen spoort Aad Ouborg middelgrote en kleine ondernemers aan de blik over de grens te richten. Hij vertelt over zijn pioniersjaren, over kansen in het buitenland, over respect voor andere culturen, over marketing en sales en over de belangrijkste aspecten en risico’s van internationaal ondernemen. Nederland is een handelsland, we hebben onze welvaart voor een belangrijk deel aan de export te danken. Toch is slechts tien procent van de mkb’ers actief in andere landen. En dit terwijl internationaal georiënteerde ondernemers vaak beter presteren dan anderen. Aad Ouborg put voor dit boek uit zijn ruim dertig jaar buitenlandse ervaring met zijn ondernemingen. Hij is actief in meer dan 75 landen en als een van de eerste Nederlandse ondernemers bracht hij begin jaren ’90 zijn volledige productie over naar China.
‘Aad Ouborg laat vol overtuiging zien dat internationaal zakendoen loont, leuk is en valt te leren. Je wilt na het lezen van zijn inspirerende verhalen en nuttige tips maar één ding: ondernemend de wereld rond!’ - Hans de Boer, voorzitter VNO-NCW
Dit boek betreft een E-book. U heeft een E-book reader nodig om dit boek te kunnen lezen. Klik hier voor informatie over e-books.
Dit E-book mag niet worden gekopieerd. Dit E-book mag niet worden geprint. Dit E-book kan niet worden voorgelezen.
ISBN | 9789461561923 |
PAGINA’S | 160 |
VERSCHENEN | 23-04-2015 |
DRUK | 2e druk |
UITVOERING | E-book |
FORMAAT | EPUB met Adobe DRM |
TAAL | Nederlands |
UITGEVER | Bertram + de Leeuw Uitgevers BV |
LEVERING | direct te downloaden |
Andere boeken van Aad Ouborg
-
Aad Ouborg - Anders ondernemen, juist nu
Ik heb respect voor de slimme concepten van Aad Ouborg, die dwars tegen ondernemingsprincipes ingaan.'- John de Mol In Anders ondernemen onthult succesvol ondernemer Aad Ouborg zijn unieke mix van event- en relatiemarketing. En hoe je ervoor kunt zorgen dat je het altijd…
Lees meer...19,95 -
Aad Ouborg - Anders ondernemen, juist nu
Ik heb respect voor de slimme concepten van Aad Ouborg, die dwars tegen ondernemings principes ingaan. John de Mol In Anders ondernemen onthult rasondernemer Aad Ouborg zijn unieke mix van event- en relatiemarketing. En hoe je ervoor kunt zorgen dat je het altijd nét…
Lees meer...9,95