Charles Huijskens - Overleven in crisistijd

We leven in een crisistijdperk. Nooit eerder was de mens afhankelijk van zo veel uiterst complexe technologie als vandaag de dag. We zijn in korte tijd volledig afhankelijk geworden van talloze zeer ingewikkelde systemen, die alle facetten van ons bestaan en onze veiligheid beïnvloeden. De kans op een ernstige crisis in jouw leven, of de dreiging daarvan, groeit hierdoor met de dag _ zowel in het persoonlijke als in het zakelijke leven.

Overleven in crisistijd toont aan de hand van bijzondere anekdotes, praktische tips, ervaringen en ideeën de tien gouden regels voor crisiscommunicatie. Geen boek voor doemdenkers, maar een onmisbaar en constructief handboek voor iedereen die zowel zakelijk als privé voorbereid wil zijn op een mogelijke crisis. Want de volgende crisis overleven, wie wil dat nu niet?

Charles Huijskens (1953) begon zijn journalistieke carrière als politiek verslaggever bij De Telegraaf en het NOS Journaal. Sinds 1992 heeft hij een gerenommeerd adviesbureau, gespecialiseerd in de communicatie rondom zeer lastige situaties. Hij ontwikkelde zich tot een van de bekendste crisismanagers van ons land en publiceerde diverse artikelen en communicatiehandboeken.

Over Charles Huijskens:

'Van de grote W.F. Hermans is de uitspraak dat in een roman geen mus dood van het dak mag vallen zonder dat het betekenis heeft. Het is het levensmotto van de schranderste aller spindoctors. Niets is zonder betekenis, alles dient een doel. Als Charles iets tegen een journalist vertelt, altijd terloops en immer tussen de regels, weet hij de uitslag al. Het leven is een poppenkast en Charles is de man van de touwtjes.'

VAKBLAD ADFORMATIE

'Als bij ons de tent in de fik staat, bellen we Charles die vervolgens de journalisten uitlegt dat we gezellig in de achtertuin zitten te barbecueën.'

DIEDERIK CARSTEN, OUD PRESIDENT-COMMISSARIS VODAFONEZIGGO



Share to Facebook Share to Twitter linkedin Share to Hyves E-Mail
Charles Huijskens boeken - Overleven in crisistijd

Dit boek betreft een E-book. U heeft een E-book reader nodig om dit boek te kunnen lezen. Klik hier voor informatie over e-books.

Dit E-book mag niet worden gekopieerd. Dit E-book mag niet worden geprint. Dit E-book kan niet worden voorgelezen.
ISBN 9789044643022
PAGINA’S 115
VERSCHENEN 06-12-2019
DRUK 1e druk
UITVOERING E-book
FORMAAT EPUB zonder DRM
TAAL Nederlands
UITGEVER Prometheus
LEVERING direct te downloaden

11,99
Bestel

Andere boeken van Charles Huijskens

  • Charles Huijskens - Code sociale media
    Charles Huijskens - Code sociale media

    Code Sociale Media helpt missers te voorkomen. Sociale media nemen een enorme vlucht, zowel in het priveverkeer als zakelijke leven. Zorg dus dat je als verantwoordelijke in een bedrijf op de hoogte bent van de mogelijkheden, de kansen ervan maar ook van de gevaren en risico's…

    Lees meer...
      7,50